Klantenservice Badspeelgoed.nl

Heb je een vraag? Onverhoopt een probleem met een bestelling of product? Laat het ons weten en we helpen je graag zo snel mogelijk verder. Bekijk hieronder de contactmogelijkheden of scroll verder naar de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen 

Bestellen en levering

Wanneer jij je bestelling voor 16.00 plaatst nemen we meestal je bestelling nog diezelfde dag in verwerking. Hij zal in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag verzonden worden. De levertijd zal zelden meer dan 3 werkdagen bedragen.

De verzendkosten zijn afhankelijk van de omvang van jouw bestelling. We vermelden deze altijd bij het product en op de besteloverzicht-pagina, voordat jij je betaling doet. Vanaf 65 euro zijn er geen verzendkosten,

Ja zeker. Zodra jouw pakket door onze vervoerder is ontvangen ontvang je automatisch een e-mail met jouw track & trace code. Hiermee kun je het pakket volgen en in sommige gevallen het moment of de locatie van bezorging wijzigen.

Ruilen en retourneren

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden (mits de verpakkingen ongeopend en niet beschadigd zijn).

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Je kunt hier het retourformulier downloaden.

Betalen

Bij Badspeelgoed.nl kun je veilig betalen iDeal via je eigen bank, creditcard of een kortingscode die je hebt.

Stel eersts je bestelling samen. Zodra je vanuit je winkelwagen voor ‘afrekenen’ kiest en naar de kassa gaat kom je op de pagina terecht waar je je adresgegevens in kunt vullen. Kies hier onder kortingscode voor het invullen van jouw kortingscode. Je zult zien dat deze verrekend wordt met het totaal van jouw bestelling.